niedziela, 10 maja 2015

Rozdział 39

- Kochanie, co jest? - zapytał Olek, wzmacniając uścisk.
- Wszystko okej - posłałam mu wymuszony uśmiech.
- Wiem, że nie. - Miał rację. Choć nie powinnam, martwiłam się o Jasia. Gdzie teraz jest? Dokąd wyjechał? Już na zawsze?
Choć u boku Olka było mi dobrze, czułam pustkę. Nie mogłam tego opisać. Coś było nie tak, a jednocześnie wszystko było idealnie.
- Po prostu się o ciebie martwię - powiedział, całując mnie w czoło. Tak samo robił Jaś...
- Nie myśl o nim - zganiłam się w myślach i wróciłam do oglądanego filmu. Trafiło na " Trzy metry nad niebem". Ostatnio oglądałam go kilka tygodni temu, z Jankiem...
No nie! Dlaczego nie mogę przestać o nim myśleć?! Przecież nic już do niego nie czuję, prawda?!
- Chodźmy gdzieś, proszę. - poprosiłam, chcąc uciec od swoich myśli.
- Nie chce mi się. - zrobiłam błagalną minkę. - No, okej. Dla mojej księżniczki wszystko.
Posłałam mu triumfalny uśmiech i pociągnęłam w stronę drzwi.
- Mam ochotę na kebaba.
- Księżniczka zamienia się w nastolatkę - mruknął, jakby nie chciał żebym to usłyszała. Jednak, miałam dobry słuch. Troszkę zabolało.
Odganiając złe myśli (już któryś raz z kolei) wyszłam na zewnątrz. Był ładny, słoneczny dzień. Idealny na spacer.
Naszym celem była budka z kebabem. Gdy dochodziliśmy, dojrzałam troję ludzi. Rozpoznałam ich, niestety.
Ucieszył mnie widok Rafała, dawno go nie widziałam. Później przeniosłam wzrok na Jasia i zamarłam. Był złączony w uścisku z wysoką szatynką, nadającą się do programu "Top Model". Najzabawniejsze było to, że to nie była ta sama dziewczyna co ostatnio.
- Olek, zmieniłam zdanie. - odwróciłam się plecami do nich. Poczułam ukłucie w sercu. Choć przecież nie powinno mnie już interesować to, z kim spotyka się Jaś. - Chodźmy gdzieś indziej.
- Dlaczego? - popatrzył na mnie zdezorientowany. Widocznie ich nie zauważył.
- Nie mam ochoty na kebaba.
- Nie ogarniam cię - wybuchnął raptownym śmiechem. - Okej, jak chcesz - dał mi buziaka w polik i odeszliśmy.


Godzinę później


Siedzieliśmy na kanapie w salonie, jedząc chipsy i oglądając jakąś głupią komedię. Maćka nie było w domu, dlatego mieliśmy święty spokój. Wtuliłam się w nagi tors Olka, a on zaczął kreślić wzory na moim ramieniu. Swoją drogą, był bardzo umięśniony.
Nagle nasz spokój przerwał dzwonek do drzwi.
- Spodziewamy się kogoś? - zapytałam zdziwiona.
- Nie. - odpowiedział. - lepiej pójdę otworzyć.
Pospiesznie założył T-shirt i wyszedł z salonu.
Usłyszałam odgłos otwierania drzwi i po chwili wzburzony głos Olka:
- Co tu robisz?!
Nie usłyszałam odpowiedzi.
- Wynoś się stąd!
Zaciekawiona wyszłam do korytarza.
- Nie będziesz z nią rozmawiać! Wyjdź!
Zdenerwowana podbiegłam do drzwi. Zastałam tam ową przyjaciółkę Jasia. Szatynka uśmiechnęła się do mnie i powiedziała:
- Cześć, jestem Angelika. Musimy porozmawiać...


OGŁOSZENIA PARAFIALNE =)
Kochani, przez najbliższe 3-4 dni nie będą pojawiały się rozdziały.
Piszcie co sądzicie o tym, w komentarzach,
Albo na asku: akuku =)
Dziękuję Wam za czytanie ;** <3

9 komentarzy:

  1. O kurcze, Janek się szybko pocieszył. Ja nie ogarniam tego faceta.
    Żal mi dziewczyny, widać, że bardzo cierpi jak nie ma przy niej Janka. Ona musi w końcu zrozumieć, iż Olek nie jest Jankiem i nie zastąpi go.
    I bardzo ciekawa jestem co ta Angelika ma do powiedzenia.

    Pozdrawiam mordko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A może to jakaś tam nwm... kuzynka Jasia?
    Och, nic nie rozumiem!
    Ale wiem jedno rozdział jest GENIALNY!
    Czekam na nn! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tylko tyle : <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe! Jejku jaki Jaś jest głupi! Jak on może?! Obawiam się tego Olka... Może dlatego, że mój głupi brat ma tak na imię? xD

    W każdym razie świetny rozdział! ♥

    http://can-you-tell-the-truth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam już teorię co do Angeliki 8) Zobaczymy jak się sprawa ułoży. Oby tak, jak myślę XD
    Pozdrawiam i czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelika chyba powie jak Jasiek teskni za nia xd tak mi sie wydaje 8) czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecie ta cała ,,Pierwszam miłość" Janka miała na imię Angelika ;o Wspaniałe, czekam na next'a :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super
    zapraszam tu ---> http://nigdynieporazkazawszelekcja.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  9. to jest superr ♥♥♥ /Lila

    OdpowiedzUsuń